Skönt med måndag imorn...

Nu är helgen snart officiellt slut men oj oj vilken helg det blev. I fredags var jag på Hoffmaestro på Silk och det var helt jävla värdelöst, har aldrig varit på en spelning med så otroligt kasst ljud. De förvandlade ett av Sveriges bästa liveband till det sämsta... Fy faan vad arg jag var och är... Men kvällen, natten, morgonen får ändå riktigt högt betyg, för efter Silk begav jag och Tobbe oss till Bill o Bob och mötte upp med Tina, Ida, Jeppe, Jonas och Jens (säkert nån mer jag borde nämna nu). Bill o Bob kändes nästan lite som förr faktiskt. När B&b stängde var ingen av oss särskilt sugna på att gå hem, mer sugna på att fortsätta kvällen. Så Jens drog nitlotten och fick arrangera efterfesten (tackar! :) ). Klockan sju lördag morgon i hissen i Folkets hus är bilden i inlägget innan tagen. En jäkla trevlig efterfest helt enkelt! Klockan tio i åtta var jag äntligen hemma och promenaden hem går nog till världshistorien som den långsammaste och roligaste promenaden någonsin!

Efter att ha avböjt skedning med Tina hos Ida och Jeppe kom jag äntligen i säng och fick sova några timmar. Till 11.45 när det var dags att sparka igång lördagen med scones hemma hos Jeppe och Ida. Jag var inte jättepigg och antagligen inte ett dugg nykter heller. Men scones blev det!

Kvällen avslutades med att jag improviserade en halloween"kostym" och dödade mig själv med strypdöden och åkte iväg på Halloweenfest. Hyfsat trevligt, lite väl uppstyrt och så för någon som sovit mindre än fyra timmar men jag höll ut till strax efter ett i alla fall (när festen faktiskt tog slut).

Idag har jag jobbat på fortet med Ida och har haft en trevlig men trött dag. Nu tänkte jag äntligen hoppa i sängen och jag ska nog faktiskt inte ställa klockan, börjar inte förrän efter lunch imorn.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback