slut

nu är jag helt slut i huvudet och överallt där man kan vara slut. Tentan gick nog ganska bra, det finns i alla fall en chans att jag blir godkänd, det är mer än jag trodde i förmiddags. Otroligt vilken urladdning det är att skriva tenta, känns verkligen som att mitt huvud är tomt nu...

Imorn ska jag tvätta 7-10. Bästa tiden, eller hur var det nu?? Fanns inga andra och det behövs verkligen tvättas, så jag var tvungen helt enkelt. Men eftersom jag bara har nöjen inplanerade imorn och inga måsten så kan jag vila mellan vändorna nere i tvättstugan. Skönt. Strax innan lunch får jag besök av två vilddjur (ägarens citat!) som ska bo här över helgen. Så förmiddagen kommer att vigas åt lite allmän städning också så att de inte hittar något att käka och kvävas av eller så, och för att det har varit på agendan hela veckan. :) Men nu har jag verkligen en anledning i alla fall. Ska panta de en miljon burkar och flaskor jag samlat på mig under allt för lång tid också, dags att bli av med dem!

Efter allt detta kommer klockan att vara ungefär tolv och då beger jag mig ner till stan för att äta lunch med mor min. Sen ska jag köpa mig lite smink inför kvällens Halloweenfestande. Blir ingen himlastormande utklädnad utan kommer nog köra på en "hej jag är död"-sminkning. Orkar inte komma på något annat och tycker att det är lite roligt att sminka mig död haha...

På kvällen är det förfest hemma hos Jens och sen blir det Halloweenfestande på Kåren, allt som kompensation för att vi skulle ha haft Superhjältefest nu i helgen men den får skjutas fram några helger. Så Halloween får firas lite mer traditionellt istället, fast en dag för tidigt...

Det är ingenting roligt på teve och jag vet inte hur man för över saker från datorn till xboxen, så det kanske helt enkelt får bli dags för sänggående snart. Är sjukt trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback