är det dags nu?

Att ta sig i kragen?

Imorn bär det av till Berlin, men först måste jag se till att plugga klart så att jag inte sätter mina gruppkamrater i skiten... Ska göra en sammanfattning av en del av det kapitel som vi skulle fokusera på, men jag hatar verkligen boken, så jag har lite svårt att motivera mig själv till att komma igång och bara få det gjort...

Jag har i alla fall gjort klart och skickat in en annan uppgift jag var tvungen att göra... alltid något...

Det har för övrigt varit en bra dag idag överlag. Den började med en promenad tillsammans med ida, sen skola på eftermiddagen och ett pass bagging till kvällen... Är rätt trött och skulle gärna kasta mig i soffan, men inser att om jag gör det ens en liten stund kommer jag aldrig att få något mer pluggande gjort... Så jag bloggar istället, haha...

Jo, jag tror att det är dags faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback