konstgjord andning

är lite vad jag pysslar med på den här bloggen just nu... fixar lite, orkar inte göra klart, orkar inte skriva något... men på något vis lever den stackars bloggen ändå... nu har den fått lite färg och länkarna ligger till höger som de ska och inte nere vid botten... får se när jag orkar göra den lite fin också... :)

i alla fall så har det varit trögt på bloggfronten... känns som att jag inte orkar skriva allt jag vill skriva och då blir det istället inget... men men... min twitter är lite mer levande i alla fall...
twitter.com/mickigan

för att sammanfatta de senaste veckorna skulla jag kunna nämna pluggande, tränande, hästar och öl... :) helgen innehöll de två senare och veckan innan de tidigare nämnda... fick i fredags med mig tina ut på en jäkla skoj kårenkväll och sen satt jag och var bakfull på hamre och tittade på SM i voltige dagen efter... och igår var jag ute med mamma på strömsholm och tittade på islandshästar in action...

den här veckan blir det hårdpluggande i början och på torsdag far jag till Berlin på föreståndarutvärdering... ska bli skoj! måste dock se till att frå det där pluggandet gjort innan jag försvinner...

nu blir det soffan ett tag innan det är dags att hoppa i säng...

just det, kan ju lägga till skajpande på den tidigare nämnda listan också... hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback