någon gång ska ju vara den första...

som bekant hade vi ju en liten brakfest hos mig i slutet av augusti, sent blev det och fantastiskt var det... har dock varit mindre fantastiskt att möta grannarna i trappen, men jag trodde att jag hade klarat mig utan större bieffekter... idag damp det ner en räkning från Bevakningstjänst på cirka tusen kronor... jahapp, men ja, någon gång ska ju vara den första... om någon av festdeltagarna känner för att hjälpa till och bidra lite och tacka för en grym fest är man mycket välkommen att göra det... :) många bäckar små som man säger...

och sen undrar jag lite... enligt protokollet från bevakningstjänst har det varit en väktare ute och lyssnat och hört oväsen och musik och klassat det som störande... men sen har de uppenbarligen bara åkt därifrån igen... varför säger de inte till om att de varit ute och att de kommer att skicka en rapport? mycket märkligt beteende tycker jag...

nåväl, jag antar att det bara är att bita i det sura äpplet och betala. för man kan ju inte påstå att det inte var en störande fest liksom... en gång är ingen gång (hoppas jag)

idag har jag varit och jobbat på fortet hela dagen och det har varit helt stendött... som tur är har jag haft ida vid min sida hela dagen, hur skulle jag annars överlevt??

nu måste jag försöka fixa någon form av middag, men är faktiskt inte ens hungrig, vet bara att jag kommer att bli det innan jag går och lägger mig annars...

Kommentarer
Postat av: Tina

What? Men vafan, då kan dom ju skicka en räkning till vem fan som hellst och säga att man har stört vid nåt tillfälle. Dom måste ju visa sig!!

2009-09-16 @ 09:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback