vad gör man inte...

för att slippa ta tag i sitt pluggande?

har varit hemma hela dagen idag och tvättat och stirrat lite på min uppgift men inte kommit någonvart... sen var jag iväg och tränade tack och lov, höll nästan på att banga eftersom jag kände mig så seg... men segheten lär ju ha kommit från att jag varit inne hela dagen...

nu har jag i alla fall fått lite snurr på tankarna kring min uppgift men jag är lite osäker på hur den ska utformas egentligen och då är det svårt att få det gjort... och jag kom under dagen på att läraren påpekat att de inte tömmer brevlådan förrän på måndag... det som går att skjuta upp ska väl skjutas upp? haha

nej, nu ska jag jobba på lite och sen ska jag hoppa i sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback