en lång fredag

http://www.tradera.com/Supersnygg-vintage-oversize-flece-kofta-St-S-L-auktion_163303_109754247
Haha, jag och den här säljaren har verkligen olika åsikter om vad supersnygg betyder...

Idag befinner jag mig på fortet och jobbar, kommer att göra det i stort sett hela helgen förutom imorn eftermiddag då jag bara jobbar halva dagen och ska hem till mamma och äta lite påsklunch. Funderar lite över vad jag ska göra av den här kvällen när jag väl slutat jobba. Är egentligen mest sugen på att hyra hem en film till mig själv men det blir väldigt svårt med tanke på att min tv är trasig. Får se hur det slutar...

I övrigt rullar det på i rätt högt tempo just nu, men det gör inte så mycket, det betyder ju egentligen bara att det snart helt plötsligt kommer att vara sommar och internetdejting kan övergå till verkligt umgänge igen. Trivs rätt bra med tillvaron just nu, hoppas bara att jag kommer att kunna ro hem projektet uppsats den här terminen (projektet kårhus också iof).

Igår satt jag tre timmar på Arlanda och väntade på mammas försenade flyg. Det var riktigt skönt faktiskt. En stor kopp kaffe och sällskap av mina böcker och min dator gjorde att jag fick en välbehövlig paus. Ingen internettillgång att bry sig om heller, vilket kan vara skönt ibland.

Frågan återstår dock, vad gör man av en långfredagskväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback