gör om gör rätt

Hoffmaestro, försök nr 2. Var ju på Hoffmaestro i höstas, hade sett fram emot det så sjukt mycket då. Spelningen var på Silk och ljudet var det värdelösaste jag hört i hela mitt liv. Så. Jävla. Synd. Men nu har jag fått en till chans, imorn lirar de i Eskilstuna och jag hoppas att det blir grymt, vågar dock inte riktigt bygga upp de förväntningar jag hade inför första vändan, är mest bara taggad.

Idag har jag varit på yoga, riktigt skönt efter två dagars thai. Man blir lite mör i kroppen och då är det grymt skönt att sträcka ut och skönt att bara få gå in i sig själv och fokusera på att inte fokusera på något alls. :)

Har även en helt annat fundering efter att ha läst lite på felsms.com, tänkte på det här med folk som hatar sina ex. Betyder inte det oftast att man har en massa känslor kvar som man inte riktigt kommit över? Hatar inte någon av mina ex även om jag var jävligt arg på k ett bra tag, och avsmak kan man ju känna efteråt. Men att hata någon är fan en jävligt stark känsla som jag tror oftast bottnar i att man blivit sårad och inte riktigt kan sortera bland känslorna. Kanske trampar på ömma tår här, vad vet jag...

Aja. Nu ska jag nog kika ett how I met your mother avsnitt och sova en skvätt, lär ju inte bli så mycket av den varan imorn eftersom jag jobbar på lördag...

Kommentarer
Postat av: Thomasoliwia

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback