meh...

jag undrar precis som alla andra, vad hände med våren? Aprilväder känner vi ju alla till dock, så kanske inte var någon jätteöverraskning. Men lite hade man ju hoppats på att det skulle få vara fint några dagar till.

Jag hade egentligen tänkt jobba idag, men har bestämt mig för att inte gå till Kåren förrän på eftermiddagen. Ska träffa Tina och Ida och luncha på stan. Ska bli trevligt med en Kalleslunch. Hade tänkt mig en sovmorgon också, men vaknade halv nio och har inte kunnat sova efter det.

Igår efter jobbet tog jag ett glas vin tänkte mig att att jag skulle dricka upp min rödvinsBIB som jag haft nu i några veckor så att den inte  skulle  bli dålig och behöva hällas ut. Efter att jag började känna mig lite onykter drog jag ut påsen och insåg att jag hade typ 1/4 av biben kvar. Så den får helt enkelt överleva ett tag till :) Trodde typ att jag hade 3-4 glas max kvar. Hur har den kunnat räcka så länge? Blir helt enkelt ingen lådvinsalkis av mig...




Skriver lite på annat håll och funderar på om jag ska läcka länken eller ej. Har inte tänkt klart än, men behövde en ventil att vara mer personlig och skita i vem som läser. Får se var det leder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback