mitt i alla vårkänslor

är jag lite less. Jag är lite trött på att bo i en liten liten lägenhet med grannar i alla riktningar (nej, stenram, jag vet att jag inte har några grannar över mig). Jag skulle vilja kunna lyssna på musik skithögt mitt i natten, sjunga med till samma jävla låt en miljon gånger och inte behöva bry mig om någon annan än mig själv ibland.

Ungefär här kan man sluta läsa om man vill. Kommer inte att stå något intressant eller roligt alls idag faktiskt.

Slog mig precis, som det gör lite då och då, hur jävla viktig musiken är i mitt liv. Även om jag just nu inte är kreativ på något vis med musik så påverkar den mig sjukt mycket. Har lyssnat på radio istället för mp3 nu i några veckor och idag har jag liksom känt en gnagande svårplacerad känsla. Nu släppte den, när jag lyckades  hitta rätt soundtrack till min sinnesstämning för kvällen.

Har även avslutat min kattvaktartjänst för den här vändan nu. Känns sjukt skönt! Jag fixar verkligen inte att ha katter när jag bor såhär litet. Man får inte vara ifred en sekund och jag har haft konstant katthårskli i näsan och ögonen. Ska jag någon gång skaffa katt igen så får det bli när jag bor i ett hus stort nog för oss båda, haha. Och utan grannar på andra sidan väggen.

För övrigt skulle det gärna få bli 7 juni nu på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback