rastlösheten

jahapp. Jag överlevde operationen och än så länge mår jag rätt hyfsat. Eller allt är ju såklart relativt. Jag kan inte riktigt prata och bara äta riktigt mjuk mat. Men jag klarar mig fortfarande rätt bra med "bara" full dos av vanliga värktabletter och har inte varit och hämtat ut morfintabletterna jag fått utskrivna än. Dock vet jag att den värsta smärtan kommer först efter några dagar, så vi får väl se hur jag mår imorn eller på måndag.

Det är förbannat tråkigt att vara tvungen att vara hemma. När jag hade halsböld var jag så väck så dagarna bara passerade genom att ligga i dvala i soffan, nu är jag ju inte lika borta i skallen och har därför helt andra möjligheter till rastlöshet. Bah.

Nej, nu ska jag väl fortsätta kolla på kvalitetsfilmen Sex and the city, oerhört gripande och välgjort och allt sånt, hrm...

Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-16 @ 20:39:48
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback