tänka positivt

imorgon ska jag operera bort mina halsmandlar. Det betyder icke-fast föda ett tag framöver. Till exempel glass. För er som inte visste om det kan jag berätta att glass bör förvaras väldigt kallt, gärna i en fungerande frys. Andra exempel på flytande föda är kräm, nyponsoppa, blåbärssoppa och så vidare, dessa livsmedel kan med fördel förvaras i en fungerande kyl. Nu till dilemmat, kylfryshelvetet som vi fick utbytt för några veckor sedan har redan bestämt sig för att bara vara ett stort skåp med kallt vitt ljus. Great. Håller alla tummar för att problemet går att åtgärda under dagen, annars får jag nog checka in på Hotell Mammas lägenhet i några dagar.

För övrigt är jag ärligt talat rätt nervös inför operationen, eller rättare sagt för smärtan som sägs följa efter den. Hoppas på bättre piller än alvedon och ipren.

Och om man nu ska se saker från den ljusa sidan så är jag rätt glad över att jag inte hade hunnit fylla frysen med glass än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback