äckliga människor

vi diskuterade på jobbet idag löjliga och idiotiska grupper på facebook. Men nu har det fan gått över alla jävla gränser för min del. Blev precis inbjuden till en grupp som heter "She broke my heart, I broke her nose" och gruppen är illustrerad med en bild av en tjej som blöder som fan ur näsan. Jag mår illa och vet inte riktigt vart jag ska rikta mitt missnöje. Osmakligt och sjukt är vad det är. Hade en vän bjudit mig till den här gruppen hade jag fan sagt upp bekantskapen direkt, nu råkar det vara en släkting som jag knappt har kontakt med och släktbråk kanske man ska hålla sig undan. Är det ett skämt liksom? Och vad fan skulle det roliga i det hela vara? Hade kunnat skriva långt om detta, men ska lämna ämnet nu och hoppas på att folk får det de förtjänar till slut.

Känner inte heller för att blogga om något annat heller just nu. Fy fan, nej, det får bli en annan dag när jag lugnat ner mig lite.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjopp. Vet vem tjejen är, vi skriver på samma forum.. Hon blev påpucklad på fyllan (har för mig att det va av en annan tjej) och la ut bilden där. Nu har bilden spridit sig över hela världen och hon orkar inte ens anmäla längre... Men detdär "she broke my hart, I broke her nose" har inget med bilden att göra. Omoget och olagligt.

2010-02-21 @ 19:41:27
Postat av: mikaela

ok, känns lite skönt att höra att bilden faktiskt inte hänger ihop med gruppen. Men gruppen gör mig fortfarande så jävla arg.



Vem är du förresten?

Postat av: Moa

Moa, tyckte jag fyllde i det men det kom visst inte med :)



Kram

2010-02-21 @ 20:05:05
Postat av: mikaela

Hehe ok. Nu har de i alla fall bytt namn på gruppen. Jag hade inte sett bilden förut och kan fan inte förstå hur man kan tycka att bilden är rolig och skapa en fan-grupp till killen som gjort den.

2010-02-21 @ 20:26:20
URL: http://mickigan.blogg.se/
Postat av: lillebror

har snackat med han o sagt till han ta ner det jag skiter i om de blir nå "familje bråk"... känner förmånga tjejer som blivit utsatta för sån bullshit för att tycka de kul, o inte säga nånting....

2010-03-14 @ 17:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback