en sån där morgon

min dag började med att jag hällde ut ett halvt paket pasta på golvet, glömde en av tre ingredienser i matlådan jag lagade, välte en stor del av diskstället och fick äta kall gröt på grund av allt detta. Men det gör inget. På något sätt är jag ändå på bra humör. Kan bero på att jag fick träna igår och att jag ska till Hong Kong om en vecka, eller både och. Det kan också ha att göra med att jag känner att jag har lite styr på examensarbetet.

Just nu borde jag kanske vara på väg till skolan men sitter här med datorn i knät och dricker kaffe. Har lyckats göra lunch, mellanmål och kaffe att ta med mig att förtära idag och är ju tvungen att dricka kaffet jag gjorde extra för att dricka till frukost, trots att jag redan ätit klart för längesen. Man måste planera lite extra nu när man inte har pengar, just nu har jag 2 kronor på kontot, förutom det jag gömt undan för nästa vecka. Jag la undan pengar så att jag hade 8000 kvar på kontot i början av den här månaden, för man ska fan klara av att leva på det och nu när jag uppenbarligen inte klarat av det får jag skylla mig själv.

Nej, nu är kaffet slut och det är dags för mig att ta mig i kragen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback