Full rulle, typ

Händer grejer som fan nu, eller snart, för först ska jag till Hong Kong. Eller allra först ska jag jobba på fortet, plugga, jobba på fortet och sen kalasa lite. Sen, sen ska jag till Hong Kong. På tisdag för att vara exakt. Gurra skrev något om 23 grader, vet inte om jag behöver skriva så mycket mer än så.

Har äntligen blivit av med min galna huvudvärk som förföljt mig hela dagen. En timmes tupplur när jag kom hem från skolan gjorde susen, nu är det bara att vänta och se om sömnen vill infinna sig inatt igen. Fun.



Kommentarer
Postat av: Fillan

Då va det nog väl valt att inte tokträna idag ;)

2010-02-24 @ 22:30:59
Postat av: mikaela

haha, ja, man skulle nog kunna säga att det var rätt beslut. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback