Jo...

jaha, inte vet jag vart jag ska börja. Jag var egentligen på väg att gå och lägga mig men fick någon slags plötslig lust att blogga... Sen jag skrev sist har min dator hunnit komma och vända igen, den var trasig och fick åka på service i Tyskland. Nu står det på hemsidan att ärendet är avslutat, vilket jag tolkar som att datorn borde vara på väg hit... Så jag kanske får den på tisdag eller onsdag, håller tummarna för det!

Igår var det spelning på Konrad, en sjukt bra spelning! De spelade länge och de var grymma! Hade även en intressant konversation med ett gammalt lik i garderoben och fick faktiskt lite upprättelse, såhär 5-6 år försent... Ja, bättre sent än aldrig säger man väl...

Blev som vanligt inte så överdrivet mycket sömn i natt eftersom jag skulle upp och jobba på fortet imorse, men jag lyckades trycka i mig frukost och pallra mig iväg iaf. Som tur var hade vi inga gäster alls nästan de två första timmarna, så jag kunde vakna till liv lite...

Nu är det dags att hoppa i säng, ska bli riktigt skönt!

(Är för övrigt mindre än en månad kvar nu tills jag ska till Hong Kong, woho!)

Kommentarer
Postat av: Stenram

vad då för spelning?

Postat av: mikaela

http://open.spotify.com/album/20UqcpZNFz0mrto7RVHF2n

Tarrus Riley och ett gäng andra.

2010-02-08 @ 21:59:26
URL: http://mickigan.blogg.se/
Postat av: Abelolivia

God bless you

2011-02-15 @ 21:52:55
URL: http://abelolivia.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback