läget under kontroll

så, har lyckats lugna ner mig lite efter gårdagens ilskebomb.

Idag har jag äntligen tränat utan att vilja kräkas, det var nice! Hoppas på att jag inte får några fler återfall av den här äckliga förkylningen. Var ett hyfsat lugnt pass också (beroende på vad man jämför med kanske iof) och det var nog bra för kroppen.

Idag har jag också äntligen fått lite styr på mitt examensarbete och hittat lite litteratur som kan gå att använda bland annat. Känns verkligen skönt eftersom min plan med den här veckan är att plugga så mycket jag bara kan eftersom jag åker iväg till Hong Kong om en vecka. Ja, det är sant! Nu är det bara en vecka kvar tills jag drar, fy fan vad jag ser fram emot det! :)

För övrigt ser jag fram emot den underbara efterlängtade torsdagen den 25e! Woho!

När jag skriver sånahär inlägg funderar jag på att plocka bort den där facebook applikationen som gör att mina uppdateringar syns på fejjan, inte himlastormande intressant det här liksom... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback