ny vecka nya tag.

Har haft en fantastiskt bra helg, i fredags hade vi lite vin och spelkväll hemma hos stenram och lillan med fillan och cart. Riktigt rolig kväll! Dagen efter var det dags att pallra sig upp till jobbet och efter det var kalas hemma hos Wille och tina. Jäkligt rolig kväll det med, lite sång, lite dans inget naket men en himla massa skratt. Kalasandet slutade runt sjusnåret på morgonen hemma hos jonas där jag tömde hans skafferi och sen tog vi en taxi hem. Söndagen var minst sagt seg, dock inte ett dugg bakfull nästan. Det enda jag lyckades med under dagen var att ta mig hem till jens på lite te och This is it. Fy fan vilken otrolig människa Michael Jackson var, in a good way.'

Veckan inleddes segt men jag lyckades iaf ta mig ner till skolan på eftermiddagen och pluggade lite. Efter det tränade jag för första gången på nästan två veckor, fy fan vad härligt det var. Kändes dock i kroppen att man varit sjukledig. Hur säger man förresten lite snällt till någon att det är dags att tvätta träningstischan? Närkontakt med sur gammal tröja är inte min melodi.

På agendan idag står plugg, Kårfullmäktige och träning, en semla också måste det nog bli. Lär ju vara grym återhämtning efter träningen. :)

Kommentarer
Postat av: Tina

Hallå, du har snott min rubrik ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback