om att vara någon annanstans

Just nu är jag inte riktigt här, just nu är jag om inte i Hong Kong så i alla fall på flyget dit. Fast det är ju inte sant. Åker inte förrän på tisdag. Har en massa saker som jag borde göra, men istället slår jag personligt rekord och börjar packa två dagar innan jag ska åka. Förberedelsen är ju en del av resan. :)

Det har varit en bra helg det här, i fredags hängde jag hemma hos SaraStina och vi avslutade kvällen med en liten vända på Kåren och insåg att vi är oldies och knappt känner någon längre. Det är ju ett bra tecken tycker jag, tyder ju på att det faktiskt har kommit in en ny generation folk som kan spendera pengar. :)

Igår var det samkväm hemma hos Fillan och Cart och de dukade upp en rejäl spritbuffé. Mycket trevligt var det! :) Kvällen slutade lite senare än vad som uppskattas såhär dagen efter kvällen före. Men jag klarade mig i alla fall från bakfylla och är mest sjukt trött. Jag är så himla sugen på Haloumi, men vad är det för middag liksom?

Nej, jag kanske ska ta och svänga ihop någon form av middag och kanske ta tag i lite städning och diskning så att man kan få komma hem till en fräsch lägenhet den 12e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback