overload

ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig. Det behöver inte alltid vara dåligt, bara annorlunda. Idag har varit en såndär dag som liksom kastar omkull alla andra dagar. Hoppsan liksom. Framtiden får utvisa vad som händer, men jag tror att det känns bra och att det blir bra.

Efter sånahär dagar blir det dock lite lätt kaos i hjärnan, det är där jag befinner mig nu. Helt. Slut. I. Huvudet. Ska träna snart, det bästa en kväll som denna tror jag, trotsar snor och allt sånt och drar på mig handskarna.

Har för övrigt betalat mina räkningar redan, eller betalat har jag väl inte gjort än. Men så fort lönen kommer in försvinner pengarna som ska till räkningar. Trillar in vuxenpoäng som bara den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback