snart, en fredag...

Har äntligen fått min efterlängtade dator, och den fungerar! Tur att man har facebook och bloggar och allt sånt, så man slipper träffa sina kompisar i verkligheten, haha...

Idag har jag varit hemma hela dagen och slitit mitt hår och försökt välja ut ett nytt ämne att skriva examensarbete om. Har insett att det jag hade valt nog inte kommer att funka och har två andra idéer som jag velar mellan. Har fått någon form av ok på båda de ämnena så nu gäller det bara att välja det som jag kan inspireras mest av antar jag.

Jag har inte tränat på över en vecka nu, har haft ont i en fot och känt mig allmänt krasslig men idag tänkte jag försöka mig på att gå på yoga, tror att det är en lagom mjukstart.

Vart tog den här veckan vägen förresten, satan vad fort det har gått, fredag imorn liksom! Imorn kväll blir det lite häng och spel och på lördag födelsedagskalas för William! Ska bli skoj!

Ah men värt blogginlägg. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback