This and that.

Idag började jag dagen med att gråta en skvätt medan jag tittade på Oprah innan jobbet. Ja, man kanske skulle kunna säga att jag och mina känslor har en väldigt nära kontakt... haha. Handlade om Patrick Swazes änka och cancer och sånt härligt. Fy fan. Det är alldeles för mycket cancersnack nuförtiden, det äter mig lite. Jag vet egentligen inte varför och det gör mig helt ärligt lite skraj.

Aja, till något helt annat då så kan jag bjuda på vad jag drömde om inatt. Jag var på VKC och tränade thai som vanligt. Efter uppvärmningen dyker Maud Olofsen och Maurit Påhlsen upp och övningen vi ska göra är att bygga mänskliga pyramider (såklart). Efter det ska vi öva sparkar med sittunderlag som skydd istället för mitsar. Solklart vad den här drömmen betyder va? Eller? Haha. Shit, jag tror att min träningslust och brist på att faktiskt få träna driver mig lite galen. Jag vill vara frisk nu!

Tillbaka till verkligheten då. Jobbar på fortet hela helgen men lyckas ändå klämma in lite nöjen, igår var vi ett gäng på Kåren och åt tacos och drack några öl, angenämnt. Ikväll är det födelsedagspartaj i grottan, ska också bli angenämnt. Eftersom jag försöker spara lite pengar inför den stundande Hong Kong-resan har jag satt köpstopp på mig själv och får leta gammal skåpmat till dryck ikväll. Har haft några kvarglömda cider i kylen sen i augusti, ska faktiskt prova om de går att dricka. Som backup har jag ju faktiskt en kapten att festa loss på, men det känns lite för lyxigt. :)

Nu blev det lite sådär långt igen. Får kompensera med en toabild eller nåt ikväll. Snabb underhållning liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback