ett läge nästan under kontroll

Det har ju minst sagt varit en händelserik vecka som har kastat om det mesta. Har precis avslutat den kortaste överlämningen i Kårhusets historia och har kastat mig in med huvudet före. Officiellt går jag på  veckan efter att jag kommit tillbaka från Hong Kong, men har lite trådar att rycka i först. Tanken är ju då att jag ska göra detta på halvtid, frågan är kanske hur jag ska lyckas med att inte låta Kåren ta hela armen (som i det gamla kårenordspråket: man ger lillfingret så blir man av med hela armen). Återstår att se.

Jag borde studera nu, men jag har lite svårt att hitta fokus, en hel del annat som snurrar i huvudet just nu. Kårrelaterat, HK-relaterat, snart-helg-relaterat. Imorn jobbar jag på fortet, sen blir det festligheter av något slag hos F&F och på söndag är jag ledig vilket kommer att betyda att jag måste ta igen en hel del pluggtid som försvunnit denna vecka.

Ikväll ska jag ta mig till Åke-Erik och dricka te, känns som en lagom hektisk fredagkväll just nu.

Lyssnar på detta:
Andreas Grega – En sak i taget om och om igen. Helt klart en ny favorit.

En punkt på min ToDo-list blev precis avprickad, eller i alla fall planerad. Alltid nåt. Dags att studera en skvätt.

Kommentarer
Postat av: Ida

men hallååå vad har hänt?? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback