Vardagslyx

Ibland inser man att man har det rätt lyxigt ändå... Jag har funderat lite över det där med sommarsysselsättning och kommit fram till att jag gärna vill göra nåt här i Västerås i sommar. Har sökt ett jobb och är nu rädd att jag jinxar det genom att skriva det här, det vore synd, för jag vill väldigt gärna ha det där jobbet. Men om jag inte får det så går världen faktiskt inte under, har ju kollo och Arosfortet att luta mig tillbaka på annars. Men jag vill ju som sagt gärna vara i stan och fortet är ju trevligt men inte så utvecklande egentligen, förutom att jag just nu är på väg att bli grym på att måla stenpartier.. haha. Så jag håller tummarna som tusan!

Och med lyxigt menar jag att jag faktiskt har valmöjligheter, jag kommer förhoppningsvis inte behöva leva på gamla dammråttor i sommar och det är ju trevligt, lyxigt rentav!

Skolan då? Nej, samma skit som förra veckan. Väntar på handledare, vågar inte gå vidare. Men snart måste jag, annars kommer jag inte hinna klart med uppsatsen den här terminen.

Datorn då? Nej, samma skit som förra veckan.

Annars då? Jo, jag funderar på att äta en semla ikväll faktiskt. Nu när jag känner mig lite krasslig och har en fot som är lite trasig och inte kan träna är det ju perfekt att äta grädde och socker... Visst då? :)

Och så drömde jag jäkligt skumt inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback