ett jävla tjat.

uppenbarligen måste alla få veta att jag känt mig stört trött de senaste dagarna. Men nu är det sluttjatat. Idag ska jag ikapp. Inget jävla somna runt tre-snåret helt utan anledning. Vill egentligen träna men med tanke på sömnbrist och trasighetskänsla i kroppen hoppar jag faktiskt över det och stannar hemma och äter haloumi och diskar istället. Man behöver det också ibland.

Så jävla nöjd över att det trillade in några poäng från en kurs som jag läste extra förra terminen men inte orkade ta mig för att lämna in examinationen av olika anledningar. När jag var sjuk öppnade jag mitt påbörjade dokument och insåg att det var skrivet tillräckligt mycket för att inte bara kasta bort det. Blev av en slump inlämnat två dagar efter sista examinationstillfället och poängen trillade in idag. Nice! :)

Snart är det måndag. Aldrig har väl en måndag varit så lockande. :)

Kommentarer
Postat av: Stenram

jag läste "haloumi och drinkar" först... det lät lite konstigt!

2010-06-02 @ 19:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback