oflyt

tidigare idag när jag skulle med bussen till jobbet hann jag i tid med typ två sekunders marginal och jag blev utskälld av busschauffören för att jag inte hade biljetten klar i mobilen när jag klev på. Hon vägrade åka innan hon sett min biljett. Jävligt oskönt då att min telefon vägrade ta emot sms i två väldigt långa minuter medan jag rensade ur inkorgen så att det fanns plats och telefonen behagade gå mig till mötes till slut. Skönt att bussen var full också, var nog ingen som var irriterad på mig tror jag... Dagens lärdom blir alltså: rensa ur den jävla inkorgen innan den blir full! Och så har jag ju sån jävla separationsångest att jag måste radera varje sms för sig så att jag inte raderar något som jag vill kunna gå tillbaka till och tanka lite energi. Så jag har fortfarande inte kommit längre bak än typ april.

I övrigt en bra dag. Kommer trivas riktigt bra i sommar tror jag, har fått reda på att jag kommer att vara på samma paviljong i stort sett hela sommaren, vilket är grymt!

Imorn blir det slutspurt med förberedelser inför sommarfesten på lördag och sen Åke-Erik/Muhammed-Kerstin/ Sibylla-Gunillas examenshögtid. Nice. :)

Lyssnar på Stephen Simmonds och får lite gåshudsrysningar, jävla skön röst på den killen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback