abstinens

jag tror att jag börjar få lite träningsabstinens. Inatt drömde jag att att jag gjorde armhävningar (på tårna!) i brudtärneklänningen från F&Fs bröllop. Haha, som en magisk klänning ;) Jag måste verkligen lära mig det, armhävningar på knäna tar inte alls tillräckligt bra men på tårna känns det helt omöjligt att hinna med i det tempot som krävs på träningarna. Nästa projekt helt enkelt.

Mitt första projekt är att bli frisk. Det går sakta och ganska osäkert men ändå framåt. Mamma doktorn konstaterade imorse att svullnaden även på högersidan faktiskt har gått ner lite nu. Min halsböld kommer förhoppningsvis att försvinna av sig självt (alltså av penicillinet) och inte behöva någon brutalare behandling. Jag mår faktiskt lite bättre nu, vilket mest resulterar i rastlösheten från helvetet. Då känner jag att jag kanske borde försöka göra lite nytta. Jobba lite, plugga lite. Sen går jag in i badrummet och gapar så gott det går framför spegeln och inser att det kanske är ok att vara sjuk i en dag till (eller två).

Jag tror dock att min hjärna har blivit tillräckligt osåsig för att lämna filmstadiet för bokstadiet. Jag ska göra ett försök idag. Wish me luck. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback