ännu mera less.

jag är så jävla less på att vara sängliggande nu. Jag har alltså halsfluss, som fan tydligen. Igår var risken stor för att det skulle utvecklas till halsböld, min mor säger att jag låter bättre idag, själv ser jag inte någon större förbättring, men svullnaden har säkert (förhoppningsvis) gått ner lite. Sänkan, vilket jag inte har en aning om vad det är egentligen, var riktigt hög igår, men jag hade 36.5 i temperatur. Haha, tydligen går det i familjen det där med att inte få feber, what's the deal liksom?

Jag har legat i sängen sen i söndags, så jävla trött på det nu. Idag känner jag nog faktiskt att jag fixar att plocka lite med lite papper och städa lite smått här hemma, det måste ju vara ett tecken på att jag blir friskare. Började med penicillin igår och om det inte har blivit bättre till i eftermiddag måste jag upp till öron/näsa/hals och eventuellt få det uppskuret. Sist jag käkade penicillin var när jag var i Ryssland och var mer sjuk än jag är nu, var nog en regelrätt halsböld, då kände jag mig bättre redan efter några timmars penicillinbehandling. Jag hade nog hoppats på en snabbare utveckling än den som skett nu. Aja, vi får väl se helt enkelt vad som händer under dagen.

Under min tid i sängen har jag klämt en del filmer. Bland annat The Bucket list, som jag definitivt kan rekommendera!

Övriga filmer: The Notebook, hyfsat trevligt tidsfördriv, men JÄVLAR vad förutsägbart. Cloverfield, standardkatastroffilm fast med lite annorlunda upplägg. 500 days of Summer tyckte jag riktigt mycket om! Stranger than Fiction insåg jag att jag redan sett, men en bra film.

Om nu någon var intresserad. På listan idag står Up In The Air och Men Who Stare at Goats om jag inte dör av rastlöshet och tristess innan dess...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback