ett till...

känns lite som att jag spammar min egen blogg just nu. Men börjar bli jävligt rastlös och lite sällskapssjuk av att ligga hemma och vara sjuk. Det enda verkliga sociala utbyte jag har haft idag har varit när mamma var här och kikade i min hals. Hon konstaterade att hade det varit "vanlig" halsfluss hade svullnaden gått ner mer än vad som skett nu. Jag fick ordinerat att dubbla upp den redan ganska höga penicillindosen och så ska hon komma och kika igen innan jobbet imorn. Jag inbillar mig att det känns bättre efter den senaste dubbeldosen penicillin men när jag tittar i spegeln ser det ju inte så mycket bättre ut iaf.

Aja, tur att det finns sms och msn och facebook en dag som denna... Känns ju lite sjukt att skriva, men annars hade jag nog klättrat (nja, krälat kanske) på väggarna vid det här laget.

Skönt det där för övrigt med hembesök från läkaren. :) Tur är det nog också, vettefan om jag hade brytt mig om att pallra mig iväg på nåt återbesök annars. Jag är dock jävligt mån om att kunna bli frisk snart, så det kanske jag hade tagit mig i kragen och gjort ändå.

Jag är så jävla sugen på popcorn, men jag tror att det är en jättedålig idé.

Kommentarer
Postat av: Anna

Krya på dig!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback