sista gången, igen.

i helgen var jag på min sista p-resa, antagligen sista gången på riktigt den här gången. Börjar definitivt bli för gammal för sånt här. Dock märktes det inte under kvällen utan snarare igår och idag. Oh my. Min enorma tröttma kan dock definitivt ha att göra med att den här helgen blev väldigt lång och påbörjades redan i torsdags. Fullmäktige-möte som drog ut på tiden och avslutades med Kårenmat och Kårenöl som sedan avslutades med en fin kombination av whiskey, vattenmelonrom och nyponsoppa med sprit. Så kan det gå. Fredagens AW slutade med en promenad hem i ösregnet vid halv sex lördag morgon. Man var ju peppad för p-resa där vid 10-snåret när det var dags att gå upp och försöka packa. Nåja, presa blev det iaf och det var jävligt trevligt.

Dagen har definitivt bjudit på en blandad kompott av problem och lösningar, ibland går det tyvärr inte jämnt upp dock. Veckan kommer bjuda på mer sånt tror jag och avslutas med Sommarfest på lördag där några hektiska månader ska få sitt slut. Nästan i alla fall, blir ju en del under sommaren, men blir en aning mindre hektiskt då. Måste kanske förtydliga att jag är nöjd över mitt beslut att hoppa på den här Kåren-cirkusen igen, låter bitter  ibland men är definitivt en erfarenhet och några nya bekantskaper rikare. Det är aldrig dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback