the tröttma

skulle kunna somna exakt nu. Men det ska jag inte, jag ska träna. Har inte tränat sen jag blev sjuk, är egentligen fortfarande lite svullen i ena halsmandeln men eftersom det verkar ha utvecklats till ett kroniskt tillstånd tänker jag högaktningsfullt skita i det och träna ändå. Revolt! :)

I övrigt, hyfsat mycket att göra, men är klar med introduktionen på kriminalvården iaf. Just nu tror jag att jag upplever någon form av overload i hjärnan, därav tröttheten. Idag har jag pusslat, formulerat mig för byråkratin och tagit beslut rörande framtid och ekonomi. Sånt man gör ni vet. Absolut inget konstigt med det, men ibland blir man fan slut i huvudet utan att egentligen veta varför, då kan det hjälpa att fundera lite över sin dag, haha.

Så idag ska jag rymma från omvärlden i 90 minuter, fy fan vad skönt det ska bli! (Alltså träning, om det var oklart på något vis)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback