en helg, igen

hatar mig själv lite när jag tjatar om hur fort det går just nu. Tid är alltid tid, det går inte att trycka på fast forward eller pausa. Men det känns just nu på gott och ont som att FF-knappen är intryckt. Känns dock inte som att jag tappar kontrollen heller, mest bara att det rullar på och veckorna bara avlöser varandra i en rasande fart.

Nåja, den här veckan, särskilt slutet, har varit grym! Johan och Julie är på tillfälligt besök i Svea rike och Västerås fick äran att ha dem här tors-lör. Så jävla kul har jag haft i helgen! Helgen fick en liten smygstart i torsdags när vi drack lite öl i parken och pratade minnen och framtid och allt däremellan. Fick lite separationsångest och vägrade låta kvällen ta slut, så vi avslutade kvällen på deras hotellrum med att dricka typ två flaskor vodka på fyra personer. Mycket angenämnt!

I fredags var det partaj här hos mig med mycket nostalgikänsla, sen bar det av till Bill o Bob där det enligt tradition dracks syltburkar och även här var det svårt att avsluta kvällen och det blev efterfest hos Jens. När jag gick hem var det dagsljus ute, älskar Sverige ibland.

Igår fyllde Calle år och mamma bjöd på lunch på Sjökrogen, helt ok bakislunch. :) Sen spenderade jag hela eftermiddagen med att fortsätta på väggmålningen hemma hos Calle, det tar sig men är några timmars jobb kvar innan det är klart. Snyggt blir det i alla fall.

Slutet av veckan har dock inte bara bjudit på härliga känslor, men något som skrämde skiten ur mig i fredags känns jävligt mycket bättre nu. Skönt det.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vadvadvad?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback