istället för förbättring, försämring

som jag har väntat! Kan öppna munnen mindre än någonsin idag, gud så härligt. Mamma var här nyss och kikade, fan vad skönt det är att ha en läkare som gör hembesök. :) Hon skulle ringa öron-näsa-hals och boka in en tid till mig, så vi får väl se vad dagen har att bjuda mig på. Antagligen jobbiga saker men det kanske leder till att det blir bättre i alla fall. Visste nog redan igårkväll att det här var på väg åt fel håll, värktabletterna slutade fungera och jag var tvungen att sitta i soffan och sova eftersom det inte gick att ligga ner.

Idag har jag två examinationsuppgifter som ska lämnas in och eftermiddagen skulle ha spenderats med att redovisa dem muntligt. Kommer inte att ske, kan jag konstatera. Imorn skulle jag jobba ute i Tillberga, kommer inte heller att hända, fan.

Aja, nu är det som det är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback