känsliga läsare göre sig icke besvär

följetongen fortsätter. Fick tid hos öron-näsa-hals under förmiddagen. Det konstaterades att bölden var mogen och försök gjordes till att tömma den. Svårt att veta hur äcklig man får vara på sin blogg men ett citat från läkaren var iaf "nu kommer det att smaka jätteäckligt i din mun". Det var sant. Men ingreppet lyckades ändå inte som önskat. Fick åka hem och vänta på att den skulle spricka av sig själv idag eller imorn och en ny tid hos läkaren imorn. Blev även tillsagd att till imorn fundera över om jag vill ha mina halsmandlar kvar eller ej med tanke på att det är tredje gången nu. Jag slipper gärna gå igenom det här igen och har bestämt mig för att svaret är nej, vill inte ha kvar dem...

Dagens lärdom är att det tydligen gör ont när någon karvat med en skalpell och stuckit med nål i halsen. Jag red alldeles för länge på ruset av bedövningssprutan och trodde att jag var på väg mot en förbättring. Icke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback