screw you halsböld, jag går mot seger!

Jag börjar äntligen må lite bättre, överväger till och med att klä på mig vanliga kläder och bege mig ut i den vanliga världen en liten stund imorgon. Har knappt lämnat lägenheten på en vecka, de dagliga utflykterna till sjukhuset har varit den enda friska luften jag har fått den här veckan. Nu har jag i alla fall varit där för sista gången, de har karvat och stuckit mig i halsen för sista gången innan det är dags att plocka bort halsmandlarna, känns jäkligt skönt faktiskt!

Idag har jag till och med orkat plugga en skvätt, det krävdes dock många pauser för sömn men lite har jag plitat ner i alla fall. Förstår inte riktigt hur jag ska få ihop allting till skolan bara eftersom jag ska jobba i helgen. Känns ju lite segt men när jag tackade ja kunde jag ju inte veta att jag skulle ligga däckad en vecka och få det skitstressigt.

Jag fick för övrigt sova hela natten till idag liggandes ner i sängen, trevligt ombyte mot att halvsova sittandes tycker jag.

Bjuder på ett häftigt djur för att bryta av sjukdomssnacket lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback