victory

Imorse när jag satte mig framför datorn och insåg hur mycket jag hade kvar att göra på min sista hemtenta den här perioden trodde jag att jag skulle bli sittande hela natten. Det blev inte så, jag är klar, har skickat in och allt. Jävligt nice faktiskt!

Jag tror seriöst att jag den här veckan har slagit rekort i flest timmars studerande sen jag började plugga. Men nu är alla tre tentorna inskickade och klara och en period med 1 kurs på halvfart börjar på riktigt.

Jag tog dock ut segern lite i förväg i fredags och efterfestade som om det inte fanns någon morgondag, och eftersom jag är en kvinna som står för mitt ord så såg jag till att lördagen kom och gick utan att jag hann förstå det. Men var en jäkla rolig kväll och natt, dock känner jag att de beslut man tar klockan 6 på morgonen kanske inte alltid är de bästa (nollevin liksom, bah).

Den här dagen har dock varit lite mer produktiv och förutom att skriva klart min tenta har jag hunnit baka en jävligt god kladdpepparkaka, diskat och styrt matlådor (det sistnämnda kan jag dock inte ta på mig äran för).

(och halsbölden är numera besegrad och jag är penicillinfri sen två dagar tillbaka, yeah!)

Kommentarer
Postat av: Ida

Du är fantastisk! Och gu vad gott det låter med pepparkladdkaka.... hint hint...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback