fredagsmys?

Alltså, det där med fredagsmys. Jag har aldrig varit något fan av konceptet just för att det är som att hela Sveriges befolkning har blivit köpta av OLW eller Estrella eller vilka det nu är som gör reklam med den där låten. Men om nu fredagsmys är det nya svarta, varför har inte tv satsat på att visa något kul istället för en massa skit?? I don't get it!

Jag hade bestämt mig för en kväll själv i soffan eftersom jag är halvt knockad av en förkylning och har en jobbhelg framför mig, men jäklar vad tråkigt det är att vara hemma och göra inget när man vet att folk i allmänhet är ute på galej. Och på tv visas fan bara skit, skit, skit.



Om ett tag får jag pizza, ska det vara kvällens höjdpunkt? Är det verkligen ok? Nej, jag tycker inte det...

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag fattar inte heller det där! Det är ju bara SKIT på tv på fredagar. Riktigt illa. Fast om man somnar på soffan tidigt som jag alltid gör kanske det inte spelar någon roll... :)



Krya på dig! kraam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback