jag är inte trött, jag ska träna, jag är inte trött, jag ska träna, jag....

Kände mig trött och seg som fan, satte mig ner och inledde ett blogginlägg om hur osugen jag var på att träna. Fungerade som medicin nästan, nu är jag sugen igen. Jag vet ju att när man känner sig såhär och ändå pallrar sig iväg till träningen känns det alltid så grymt skönt efteråt. Så det är planen, svida om och pallra mig dit trots att det just nu känns sjukt motigt... Hoppas dock på mycket teknik och mindre sparring eftersom jag inte har tränat på typ tre veckor...

Imorn blir lunch med mor på stan och framåt eftermiddagen utflykt till storstan igen för att kika på Hoffmaestro på Grönan tillsammans med Gurras syster. Ska bli nice, och har en känsla av att resten av helgen blir grym också. Lediga helger uppskattas så mycket mer efter brist på det...

Var tvungen att få min telefon uppdaterad och helt blåst på gamla inställningar, sms och tydligen en del kontakter  (märkligt eftersom telefonen var inställd på autosvara på SIM). Den bestämde sig helt enkelt för att balla ur totalt och skrämde mig lite att den inte var med i matchen längre. Men jag kan andas ut och slipper (läs: kan inte tillåta mig själv) köpa ny telefon.

Nej, dags att svida om och sparka igång mig själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback