puh...

känner en begynnande dundersjuka på g.... har inte någon lust alls med det... så fort tentan var inlämnad kände jag hur döden kröp sig på... haha... kanske inte riktigt, men jag känner mig rätt risig... hade ju inte tid med det tidigare idag... jag ska ju på anställningsintervju imorn! det här går inte... för övrigt har jag lite panik inför den... fick uppgiften "en dag på kollo", inget mer, inga direktiv över huvudtaget... kanske för att man ska visa att man klarar av egna initiativ och sätt att tänka... men jag är för nervös för det... haha, det här kommer gå åt pipsvängen... har ju inte varit på arbetsintervju på åratal... gahh...

Kommentarer
Postat av: Lina

men hallå! du om någon passar ju som kolloledare. det måste dom ju se på en gång :)

Postat av: mikaela

ja! eller hur! haha
nu har jag iaf skrivit ner min dag på kollo, jag tror att det blev rätt bra faktiskt... om jag fattat uppgiften rätt vill säga! :)
så nu är jag klar för idag, förutom att jag borde ha läst en massa annat...

2007-04-11 @ 20:12:33
URL: http://mickigan.blogg.se
Postat av: Stenram

Hoppas för bådas skull att vi är bra på intervjuerna idag! :)

2007-04-12 @ 09:12:27
URL: http://stenram.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback