ni som tycker om mig

haha... om det är någon som läser på den här sidan och brukar smsa mig kan ni sluta med det... hehe... min mobil har slutat tycka om mig och vill inte alls visa det som ska synas på displayen, jag kan alltså ta emot sms, men inte läsa dem... så vill man något viktigt kan man försöka ringa mig, eller maila, eller skriva ett inlägg här... vilka möjligheter! :) om jag inte svarar kan jag heller inte se vem som ringt, så ni vet...

jag kommer hem den 29 juli, då ska det införskaffas en ny telefon, så efter det är jag tillbaka i hitech-världen igen! yea!

vill också bara säga att jag saknar er därhemma, men snart är jag tillbaka i verkligheten igen...
syns snart!

Kommentarer
Postat av: Ida

hej hej! man kan inte alltid lita på dagens teknik! :) länge sen vi sågs, verkligen. Och längre kommer det bli. Åker till Finland samma dag du kommer hem. Är hemma igen på eftermiddagen den 2:a. Och den 3:e åker vi igen. Hoho. Men efter det lär vi verkligen försöka ses! Synd bara att det är nollning på en gång när man kommer hem. Haha. Hoppas allt är toppen med dig! Du är saknad här hemma! :) kram

Postat av: mikaela

attans, och vi som skulle försöka styra ihop en fest helgen efter att jag kommit hem... jäjä, vi får försöka styra ihop nåt efter nopllning och grejer! :) hoppas att ni har det grymt!

2007-07-27 @ 07:44:36
Postat av: tina

haha.. va illa... blir det nå ståhej nästa helg eller? vore bra att veta vilken dag isf?! vi ska nog nämligen till e-tunaparken med emelie nån av dagarna, kan va skönt att slippa va bakis då ;) du är hemma nu alltså?! va trevligt... =) hur länge är du hemma nu? eller är du helt klar? kram kram

2007-07-29 @ 19:04:35
Postat av: mikaela

kom hem för nån timma sen... jag tänker lördag, är nog bäst med mig iaf... inget bestämt eller planerat än... är helt klar med kollot nu... känns både skönt och konstigt... man kan höra av sig till mig nu igen... har stoppat kortet i en gammal telefon...

2007-07-30 @ 00:36:46
URL: http://mickigan.blogg.se
Postat av: Stenram

hur ser det ut på lördag nu då? e de totalfest hos er eller räknas det med utgång???

2007-07-31 @ 21:45:54
URL: http://stenram.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback