lördagkväll



en pizza, ett glas rödvin och en barnbok på balkongen... hehe, så såg min lördagkväll ut... var helt slut efter brist på sömn dagen innan så jag slocknade runt tio, elva-snåret nånting... det var riktigt skönt... :)

dagen har varit fin trots att jag känner mig risig som fan igen... bah, var ju nyss sjuk... dagen har spenderats i rådjursparken på en filt med en bok och sen gick vi och käkade taco... efter det däckade jag på soffan i två timmar och nu ska jag försöka hålla mig vaken tills ikväll! :)

i går på dagen var vi och kikade runt på vässarö, så nu vet jag lite mer om hur min sommar kommer att bli, känns riktigt, riktigt bra faktiskt! snart smäller det... drar iväg nästa söndag efter sommarfesten om allt går som det ska...

tjipp!

Kommentarer
Postat av: Stenram

dåligt att lördagen inte innehöll Danmark-Sverige...

Postat av: mikaela

fanns inte en tanke på det... haha

2007-06-04 @ 10:00:29
URL: http://mickigan.blogg.se
Postat av: Arntgry

NICE AND WONDERFUL SITE

2009-03-04 @ 08:05:12
URL: http://arntgry.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback